elinnslife

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin - 30 juni 2013 20:59

Asså idag har varit en utav dom bästa dagarna på länge! Den skulle bli ännu bättre om två utav min och min systers vänner; Andrea och Johanna! Vi har så kul med dom, och vi skrattar typ hela tiden! :) Jag önskar verkligen att dom var här! <3

Idag så har jag badat (då det var 16 grader i vattnet...), åkt till Gullholmen då vi köpte glass, ätit jordgubbar med glassen vi köpte och solat samtidigt som jag lyssnat på gamla sommarpratare. :)
Roligare blir det väl imorgon, om det är fint väder såklart!
Skriver mer imorgon!

Av Elin - 30 juni 2013 11:51

Nu är jag äntligen framme! Vem älskar inte denna utsikten...? ;)

Av Elin - 30 juni 2013 10:15

Hej!
Nu är jag äntligen på väg till Orust! :D
-Okej, vi har faktiskt åkt ett litet tag, men vem bryr sig...? ;)
Jag kommer oftast avsluta mina inlägg med nån bild med ett citat, bara så ni vet. :)

Nu går vi tillbaka till ämnet!
Min farmor och farfar har en stuga på Orust som vi brukar få vara i några veckor varje sommar. -Vilket jag älskar! Det är typ mitt favoritställe!
En mysig liten stuga, flera STORA bryggor (stugorna står liksom på bryggan), bra krabbfiske, egen liten badbrygga, åka båt när man vill, nära till Gullholmen och mycket mer!
Hur kul låter inte det?
Skriver nog mer senare!

-Vet du inte vad Gullholmen ligger, eller är? Klicka på länken! http://www.gullholmen.org/

Av Elin - 29 juni 2013 23:21

Hej!

Som ni säkert redan förstått så heter jag Elin. Jag fyller 14 år i år, och spelar fotboll, innebandy och ridning. Jag kommer att skriva om såklart sporterna jag går i, mina tankar, Sims, skolan och mycket mer!


Imorgon så kommer jag att åka till Orust, vilket kommer antagligen betyda soliga bilder vid havet, båtturer, massvis med dopp, sola och fiska krabbor såklart!   

-Ja, jag fiskar faktiskt krabbor. Det är ganska kul, eftersom alla kan ju fiska samtidigt, och man behöver hjälp från alla. Man kommer liksom närmare varandra.

Men även om det kommer bli en del bilder, (som jag antagligen kommer ta med min iPhone 3GS, och alla vet att den kameran suger), så kan det även bli lite dålig uppdatering...

-Perfekt start på bloggen också... Men jag har inte alltid 3G nät, vilket gör det svårare att blogga om amn bara har E nät.


Men jag skriver antagligen mer imorgon,

Puss! /Elin ♥

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Elin, och det är jag som skriver på denna bloggen!
Jag kommer skriva om fotboll, innebandy, ridning, Sims och allt annat som rör vid mitt liv.
Ha det så kul, och jag hoppas vi ses igen!

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards