elinnslife

Alla inlägg under november 2013

Av Elin - 9 november 2013 08:00

Heeeeeeeej! Nu är jag tillbaka, och ska försöka få tillräckligt mycket "inspiration" för att kunna skriva på bloggen igen. :)

Okej, eftersom senaste gången jag skrev var i somras, så har det hänt en del:
1. Jag är 14 år, fyllde år i september
2. Jag går i 8:an, vilket i början var riktigt stressigt
3. Jag tränar i zonlaget på fotbollen, dock gjorde jag det i somras också. Men då var det bara två gånger. Nu försöker jag träna varje gång, alltså en gång i månaden. (Jag är bara reserv, men ändå :p)

Ja, jag kommer inte på så mycket mer just nu... Men ni får la veta mer ju mer tiden går. :)

Okej, nu kanske ni undrar varför jag skriver ett inlägg 8 på morgonen...?
-Nej! Jag brukar inte gå upp halv 7 varje lördag! Jag ska på innebandymatch, och den är 2 timmar bort. Så vi måste typ åka nu... D: *sover*

Aja, ses i eftermiddag eller imorgon :)
-Elin <3

Innebandybilden är från en damlagsmatch :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Elin, och det är jag som skriver på denna bloggen!
Jag kommer skriva om fotboll, innebandy, ridning, Sims och allt annat som rör vid mitt liv.
Ha det så kul, och jag hoppas vi ses igen!

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards